Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Markun Musiikki KY (y-tunnus 2298649-9) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. 

Alle 18-vuotiaat saavat tilata ainoastaan huoltajansa suostumuksella. 

Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron. 

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Emme vastaa nettisivuillamme mahdollisesti hinta- tai tuotetiedoissa esiintyvistä virheistä. Pidätämme oikeuden purkaa kaupan, jos hintatiedoissa on selkeä virhe

Minimitilausraja on 20€

Kaikkia tuotteita emme varmasti saa verkkokauppaamme, eli jos et löydä sivuiltamme jotain tiettyä valmistajaa/mallia, niin ota rohkeasti yhteyttä meihin, joko sähköpostitse 

( info(at)markunmusiikki.fi ), puhelimella tai yhteydenottolomakkeella, niin selvitämme tuotteen saatavuuden sekä tiukan hinnan.

Huom! Ammattitaitoinen instrumenttihuoltajamme tarkistaa ja säätää kaikki kielisoittimet ennen lähetystä.

 

TOIMITUSTAVAT

Toimitamme tuotteita Matkahuollon ja Itellan välityksellä. 

Alla osa yleisimmistä vaihtoehdoista:

NOUTO - Voit noutaa tilauksesi myymälästämme (Rajatie 27, 60510 Hyllykallio) tällöin emme tietenkään veloita toimituskuluja. 

Ilmoitamme, kun tavara on noudettavissa myymälästämme.

POSTI - Toimitamme tavarat lähimpään postin toimipisteeseen, josta voit noutaa tilauksesi, kun se sinulle parhaiten sopii.

POSTIENNAKKO - Toimitamme tilauksen lähimpään postin toimipisteeseen ja noutaessasi tilauksen maksat sen postissa. Postiennakko lähetyksistä veloitamme 4,90€, joka on Itellan perimä kulu rahan siirrosta.

MATKAHUOLTO BUSSIPAKETTI - Bussipakettina lähetys ohjautuu nopeasti lähimpään Matkahuoltoosi. Muista merkitä GSM-numerosi, niin saat tekstiviestin heti kun paketti on noudettavissa. 

MATKAHUOLTO BUSSIENNAKKO - Toimitamme tavarat valitsemaasi Matkahuoltoon ja noutaessasi tilauksen maksat sen Matkahuollossa. Bussiennakko lähetyksistä veloitamme 6,80€, mikä on Matkahuollon perimä kulu rahan siirrosta.

KULJETUS - Erikseen sovittava kuljetusmuoto Etelä-pohjanmaalle, esimerkiksi digitaalipianojen tai isojen äänentoistojärjestelmien kuljetuksiin.

Paketti tulee noutaa postista saapumisviikon ja sitä seuraavan kahden täyden kalenteriviikon aikana. 

Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista, palautuu lähetys meille.

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. 

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. 

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. 

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.



MAKSUTAVAT:

Markun Musiikki Ky:n maksutavoista löytyy vaihtoehto jokaiseen tarpeeseen. Ostokset voi maksaa tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta ja luottokortilla.

Lisäksi maksuvaihtoehtona on postiennakko, jolloin maksat tilauksesi postiin noutaessasi tilauksen ja Matkahuolto bussiennakko, jolloin maksat tilauksesi Matkahuoltoon, noutaessasi tilauksen.

Tavara on Markun Musiikki Ky:n omistama niin kauan kunnes kauppasumma on kokonaan suoritettu.

Voit myös valita maksutavaksi osamaksun Klarnan kautta. Lue lisää osamaksusta tästä

Tai Klarna laskun, lue lisää laskusta tästä

Jos valitset Klarna laskun tulee maksutapalisää 5€. 

Tilauksesi yhteydessä suoritetaan tavanomainen luottotarkistus, mikä voi tarkoittaa, että Klarna tarkistaa luottotietosi ulkopuolisesta luottotietorekisteristä.

Mikäli sinulle tulee mieleen kysyttävää Klarnan palveluista, pyydämme sinua ottamaan ystävällisesti yhteyttä Klarnaan numerossa 09- 425 99 771. Klarnan asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9-18.

Lisätietoja tästä

 

VERKKOPANKIT

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.



TOIMITUSAIKA

Toimitamme lähetyksiä jokaisena arkipäivänä, jolloin toimitusaika Suomen sisällä on normaalisti vain 1-4 arkipäivää. Verkkokaupan keskusvarastolta tuotteiden toimitusaika 4-7 arkipäivää. 

Osassa valo-ja äänilaitteissa, mitä itse tuomme maahan voi toimitusaika olla n 1-2 vko, jos ei tuotetta löydy heti meiltä varastosta.

Emme vastaa Itellan toiminnasta johtuvista viivästyksistä. 

Jos tuotteen saatavuudessa on tapahtunut muutoksia niin, että se hidastuttaa huomattavasti toimitusta olemme yhteydessä asiakkaaseen. Tarkistamme jokaisen tuotteen ennen toimitusta.



TOIMITUSKULUT

Yli 149€ tilaukset ilman toimituskuluja.

Alle 149€ tilaukset toimituskulut 10€

Nouto myymälästä toimituskulut 0€

Download tuotteet toimituskulut 0€

Postiennakkotilauksista veloitamme 4,90€, joka on Itellan perimä kulu rahan siirrosta. 

Matkahuollon bussiennakko on 6,80€, joka on Matkahuollon perimä kulu rahan siirrosta.

Klarna laskusta tulee 5,00€ maksutapalisää.

 

TAKUU

Takuuaika kaikissa tuotteissamme on vähintään 12 kk. 

Kaikissa Roland-tuotteissa takuu kaksi vuotta, lukuunottamatta pianoja, joissa takuu kymmenen vuotta. Kymmenen vuoden takuu edellyttää rekisteröimistä. Tarkemmat tiedot Roland takuusta TÄÄLTÄ

Mesa Boogie vahvistimissa on 5 vuoden takuu ja se kattaa työn ja osat. 

Mesa Boogie kaiutinelementeillä on 3 vuoden takuu ja putkilla 6 kuukauden takuu.

Takuu on voimassa ostokuittia vastaan.                                                 

Takuu ei koske tuotteita jotka ovat luonteeltaan kulutustavaroita kuten kieliä, rumpukalvoja ja -kapuloita. 

Takuu ei myöskään korvaa väärästä käsittelystä johtuvia ongelmia. 

Esimerkiksi kitaran kuivumisesta johtuva halkeilu johtuu liian kuivasta säilytystilasta eikä näin ole myyjän tai valmistajan vastuulla.

 

PALAUTUKSET

Tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus toimituspäivästä.

Mahdollisesti palautettavat tuotteet on palautettava alkuperäisissä pakkauksissa siinä kunnossa kuin ne ovat toimitettu. 

Mikäli tuote ei ole alkuperäisessä pakkauksessa ja uuden veroisessa kunnossa vähennämme palautettavasta summasta tuotteen arvonalennusta vastaavan summan.

Palautusaikana Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Asiakas voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan. 

Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön. 

Mahdolliset käyttöohjeet tulee olla myös mukana. 

Palautusoikeus ei koske musiikki ohjelmistoja, asiakkaalle erikoistilauksena toimitettuja tuotteita eikä ns. hygieniatuotteita (korvatulpat, hanskat jne)



Palautettavan tuotteen mukaan on liitettävä toimituksen yhteydessä saamasi palautuskaavake täydellisesti täytettynä.

Kaikista palautuksista on oltava yhteydessä meihin etukäteen, joko puhelimitse tai sähköpostilla.                               

Myyjä palauttaa maksun viimeistään kolmenkymmenen [30] päivän kuluessa siitä, kun Myyjä on saanut takaisin palautetun tuotteen.



 

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Tämä on markunmusiikki.fi:n henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 27.11.2014. Viimeisin muutos 24.5.2018.

 

1. Rekisterinpitäjä

Markun Musiikki KY; Y-tunnus: 2298649-9
Rajatie 27
60510 Hyllykallio
Asiakaspalvelu
info(at)markunmusiikki.fi

 

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Juha Peippola, info(at)markunmusiikki.fi

 

3. Rekisterin nimi

www.markunmusiikki.fi / Markunmusiikki asiakasrekisteri

 

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
rekisterinpitäjän oikeutettu etu (asiakassuhde).

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on kauppiaan ja kaupan asiakkaiden välisen suhteen hoito.

 

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat:Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja tilaustiedot

 

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

 

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Rekisterin tietoja ei luovuteta eikä myydä ulkopuolisille. Tietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

 

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakasrekisteriä käsitellään ehdottoman luottamuksellisena ja se on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta. Tietoja säilytetään tietokannassa, jota käyttävät vain verkkokauppaa ylläpitävät henkilöt. Jokaisella käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnuksensa ja salasanansa. Rekisterin käyttöoikeuksia myöntää ja valvoo rekisteriasioita hoitava henkilö.

 

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää sähköpostitse rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

 

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet. Pyynnöt tulee lähettää sähköpostitse rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

Mahdolliset erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.www.kuluttajaneuvonta.fi).


Me olemme rentoja ja oikein mukavia tyyppejä, eli ota rohkeasti yhteyttä jos toimitus- / maksuehtojen suhteen heräsi kysymyksiä, vastailemme mielellään.